hans-in-portugal.reismee.nl

Wandelen bij Lagos (Ponte da Piedade) en naar strand bij Burgau

Vanochtend genoten van het uitgebreide ontbijtbuffet. Prima koffie(!), verse eieren en jus, vers fruit en broodjes. Toen naar Lagos gereden voor een prachtige wandeling langs de rotsen en kleine strandjes. Helemaal gelopen naar Ponte da Piedade. Daar colaatje gedaan om bij te komen en toen terug naar de auto. 7,2 km gelopen met de Wikiloc app. Leuke app met heel veel wandelingen. Gereden naar Burgau om naar het strand te gaan (Praia da Burgau). Omdat het vloed was toen we aankwamen was het strand erg smal. Hoge golven in de branding, heel gaaf! Water was warmer dan t zwembadwater. Heerlijk gezwommen en gerelaxed (2 ligbedden en parasol voor €7,50, want halve dag). Om 18.15 vertrokken, op weg naar de auto bij de buurtsuper even uitje en tomaten gehaald en water. Thuis gegeten en Marie heeft mn haar gedaan met de tondeuse die we voor €15 bij de Lidl hebben gevonden. Nog ff lekker zitten lezen op t balkon.