hans-in-portugal.reismee.nl

Terug naar Nederland

Vanochtend ons laatste ontbijtje in Vila Luz... heerlijke tijd gehad hier! We moesten om 12 uur uitchecken en zijn tot op het laatste moment gebleven. Nog even een laatste duik in het zwembad en toen omgekleed en weggereden. Nog een laatste keer lunch ingeslagen bij de Lidl in Lagos en toen op weg naar Lissabon. Onderweg gestopt voor de lunch en toen doorgereden richting vliegveld. Omdat we erg vroeg waren hebben we een tussenstop gemaakt in Alcochete. Toevallig kwamen we daar een hele grote outlet tegen waar ook een Nike/Adidas outlet was. Daar maar even voor een uurtje rondgekeken. Daphne heeft er nog een leuke legging en dansshirt gekocht. Toen snel naar het vliegveld. Daar de auto ingeleverd (vergeten te tanken in de haast!) en toen bleek dat we ook nog naar terminal 2 moesten met de bus. Daar aangekomen in een hele flinke wachtrij voor het afgeven van de bagage (gelukkig gisteren al online ingecheckt). Daarna snel naar de controle van de handbagage en toen nog 10 minuten om iets te eten bij de McDonald's... Daarna aan boord voor een prima vlucht naar Nederland. Daphne veel last van oren bij de landing. Marco en Claudia stonden ons op te wachten toen we om 23.30 uur aankwamen. En thuis nog even lekker genoten van de appeltaart van ma. Ook om 00.30 uur een traktatie!